Danish Thugz: Dansk guild.

Inv er sendt :)
Cybertroth
Så er der købt 10 nye pladser i guilden. Så pt er der 14 ledige pladser. :)

Cybertroth
12 pladser tilbage ud af 60.
Cybertroth
Halløjsa
Fin beskrivelse af guild :)

Jeg vil gerne joine hvis det kan lade sig gøre, mit ingame nick er SummonSawbone :)

MVH
RPVM
vi har stadig plads. :)
Cybertroth
Jeg er på. hvad skal du bruge af mig for at jeg må joine? er relativ ny, men ikke unskilled indenfor disse genre spil. spillede d2 i mange år, startede aldrig d3 da jeg havde travlt med at være diamond i LOL

Tim var her
Hey!

Sidder og mangler nogle at spille med så var ved at se om der var nogle danske guilds og faldt over denne tråd.

Hvem skal man skrive til for at få en invite og skal man bruge acc navn eller en chars navn for at join?

Håber der stadig er plads?

Vi har stadig plads. jeg sender en inv. til jer. Jeg skal bruge jeres ingame name.


Så har i den når i logger på og kan accepter den hvis i stadig vil join os.

Jeg har sendt en inv til lynbamsen. :)
Cybertroth
Last edited by Cybertroth on Oct 13, 2014, 7:37:54 AM
Hej.

Jeg hygger mig rigtig meget med PoE og kunne godt trænge til lidt coop og fælles hygge fra tid til anden. Desuden kan det være lidt ensomt at traske rundt alene hele tiden.

Det korte af det lange: Jeg kunne godt tænke mig at være med i Thugz.

Det skal lige siges at min mulighed for at bruge mumble er begrænset, eftersom min mac står i soveværelset og kæresten har det med at gå tidligt i seng.

Hilsen, Mjølner.
"Opinions are like a$$holes: Everyone's got one!" - Clint Eastwood in "Heartbreak Ridge"
Hej,

Spiller i også HC? Mangler nemlig nogle at spille med her hvis i gør dette?

Lidt updatering, klokken var mange og jeg var træt igår, så fik kun lige skrevet ovenstående for at huske tråden :).

Jeg har spillet PoE siden betaen, kun med pauser pga RL :). Jeg spiller primært kun de længere "leagues" og lige for tiden prøver jeg kræfter med Beyond og lader op til næste 3-6måneders HC league, derfor kunne det være rart med nogle ligesindede at spille og dele erfaring med :).

Lidt om mig: Prøver så vidt muligt at presse 1 - 2 timers spil ind om dagen, lykkes dog ikke altid da fruen, hunden og snart en lille bandit kræver noget tid. Jeg betegner mig selv som en meget generøs spiller, er næsten altid i Global og deler ting/råd ud til folk/nye spillere der ikke tigger, samt ved ny league start gives alt på standard væk til folk der har lyst til at blive der :).

Håber i har en fast HC del og at i har lyst til at have mig med om bord :)

Mvh
Holtze
Last edited by Holtze on Oct 22, 2014, 3:32:34 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info