Swedish corner - Svenskt beta tåg!
|
Skänker gärna en nyckel hit så fort jag får en till. Hellre här än nåt jävla troll från Pakistan eller dyligt.
|
|
|
Skulle vart schysst om det fanns typ en svensk klan eller nåt också, om man väl kom in någon gång. Ett sånt här spel bör väl kanske inte spelas ensam :)
|
|
|
ahhhhhh! en liten lykta i höstmörkret!
ställer mig fint i kön som en riktig svensk :D nu när de finns risk att d3 e helt uppfuckat verkar detta fan va ett säkrare kort.. fick en kupong till mitt 6850 jag köpte idag, en gratis kopia av dirt3 ..ifall nån vill byta sådär på en gång :D Last edited by dztopia#2242 on Sep 28, 2011, 4:50:55 PM
|
|
|
bara att hiva en nyckel till första person ifall ni får så börjar tåget rulla ^^
#Eater Of Drakenoog´s#
Swedish Tavern - http://www.youtube.com/user/SwedishTavern Work in progress |
|
|
Tja, med tanke på att vi har typ 0,0008% chans per dag att få en nyckel via random-give-away grejen och att vi är typ 10 pers här.. ja, ni kan räkna ut själva att våra chanser ser lite dystra ut :)
Men om det mot förmodan skulle hända kan ni räkna med att jag ger min nyckel hit iallafall. |
|
|
Känns ju dumt att inte hoppa på tåget. Det borde nog lämna stationen strax.
|
|
|
Jag ska inte sticka under stolen med att jag startade denna tråd i hopp om att få en beta-key. Dock hade jag även ett genuint syfte till att få igång ett seriöst och svenskt tåg, ju färre personer i tåget destu snabbare går det för folk att få sina beta-key ifrån personen ovan, får hoppas alla här har samma mentalitet bara och verkligen step forward när det väl kommer till kritan.
Så snart jag får min key, så sätter vi igång och tills dess, fortsätt och hoppa på tåget mina damer och herrar! | |
|
Hoppar också på då :)
|
|
" Detta kommer säkert komma upp på kartan när Open beta har startat, brukar bli så med de flesta spel att nations klaner startas. Dock brukar dessa splittras efter ett tag när spelet blir med compedetive :/ | |
|
Tror jag åker snålskjuts jag också :) Vore trevligt att komma in i betan. Skill Tree = Stort som fan vilket jag gillar. Och atmosfären förstås.
Edit: P.S, det borde verka självklart att om jag kommer in i beta så kommer jag att ge beta key till nästa. Men jag skriver detta ändå, varför vet jag inte ^^ Your mind is your enemy. Your mind will make you insane sooner or later. As for me..well, you can say that I am. Last edited by EvilMegaCookie#2234 on Sep 30, 2011, 3:40:41 AM
|
|