<HSB> Heaven Shall Burn (Svensk klan) (Swedish clan)

Klanen Heaven Shall Burn <HSB> (ej att förknippas med Hyresgästernas Sparkasse och boendeförening) rekryterar nu för fulla muggar i Legion league.
Vi spelar främst softcore och aktiva ligor, men har inga restriktioner på nivå av spelande eller liga/standard/hc/ssf etc.

Främst är vi ett socialt initiativ jag och några andra bestämde oss för att starta då vi var trötta på svenska claner där ledarskapet och aktiviteten dog efter någon vecka.

Nu är inte POE ett "must-have" spela ihop spel, men det gör det lättare och roligare. Därför använder vi oss av Discord VOIP chat.
----> (https://discord.gg/szhTEvp <---- när vi spelar. Detta är det krav jag som klanledare valt att ställa, främst för att vi inte exklusivt spelar POE,
utan för att det är roligt med en liten med familjär community.

I dagsläget lider vi efter Synthesis-fiaskot av en enorm drop i aktiva medlemmar och det är bara själva kärnan
som spelar. Då folk har familj och jobbar olika är detta också en faktor i varför Discord ekar tomt många timmar.

Det är något vi vill ändra på, så söker du en klan att stanna i, en klan att lära känna folk i och kanske få vänner även utanför POE, en chans att ta en paus från frugan,
kidsen eller bara din tjatiga morsa som inte fattar att det är svårt att få lägenhet i storstan och att inte jobben kommer flygande (bara ett exempel!) så är du varmt välkommen.

Gå in på discord länken, skriv i chatten så plockar antingen jag (Rocco) eller någon av mina officerare upp dig och ger dig medlemsrank/bjuder in dig i klanen.

Ps. Vi är en klan etablerad på PC only.
Last bumped on Jun 8, 2019, 12:48:38 PM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info