3.13.2 Patch Notes Preview

And it is "tomorrow morning" already....got delayed to Thursday NZ morning?
This is the start of forum signature: I am not a GGG employee. About the username: Did you know Kowloon Gundam is made in Neo Hong Kong?

quote from the first page: "Please post one thread per issue, and check the forum for similar posts first"

This is the end of forum signature
Interestingly i'm reinstalling POE and it's only showing 27gb thats a lot less than the 50gb it was before, has the GGPK shrinking already taken effect?
"
nethermage wrote:
Interestingly i'm reinstalling POE and it's only showing 27gb thats a lot less than the 50gb it was before, has the GGPK shrinking already taken effect?

Not for me atleast.
"
This process occurs during the Grinding Gear Games logo video upon launch

What if I always run the client with --nologo key?
Is the process directly attached to logo playback or does it work in separate thread approximately during the logo display?
Problem: impostor syndrome
Solution: nerf everything
Result: depressing mess
"
nethermage wrote:

The patch is not up yet.....if you redownload entire ggpl of course it is 27GB
This is the start of forum signature: I am not a GGG employee. About the username: Did you know Kowloon Gundam is made in Neo Hong Kong?

quote from the first page: "Please post one thread per issue, and check the forum for similar posts first"

Et pour les joueurs console quelque chose de prévu ? car jouer avec 1 IPS des qu'il y a plus de 4 mobs sur l'écran cela devient compliqué. il n'y a pas de plaisir a jouer à votre jeu dans des conditions pareil.

Es qu'il y a quelqu'un chez vous qui c'est dit: <et si j'achète une console et que j'essaye le jeu pour voir ce que cela donne>

Vous n'auriez surement pas laissé un jeu dans cette état.

Je sais que beaucoup vont dire: nia nia moi sa lag pas

mais pour la plupart ils ne font pas de map juice ( full délirium, avec précurseurs, brèches et monolithes).

Alors oui votre jeu peut-être a peu prés stable avec un ou 2 build (ex glad lacérate), GENIAL faire un build que l'on ne veut pas jouer ou déjà joué.

Si vous ne pouvez régler ce problème, enlevé 99% des builds de votre jeu.

J'ai déjà fait un retour à votre service support qui m'a envoyé un mail pré-fait en stipulant nia nia faut nous dire à qu'elle heure sur qu'elle map ETC.... mais mince c'est tout le temps.... Et je parle pas si vous mettez des MTX alors la c'est l'apothéose. Sur ce point je tiens à dire que vous vendez des MTX qui rendent le jeu encore moins jouable et j'ai le sentiment que c'est limite une arnaque car nous ne pouvons même pas les utiliser. Essayer votre jeu sur console c'est pas compliqué, ne l'essayer pas avec un émulateur sur un PC over booster qui bien loin de la puissance des consoles.

Cette saison j'ai juste fait les 36 défis et stopper la saison alors que normalement je ne joue à aucun autre jeu.

C'est pour cette raison que cette saison je n'ai pas mis un seul centime dans votre jeu car il ne mérite pas d'investir et de vous supporter.

En espérant que les problèmes ne soit plus présent pour la prochaine saison. Et que les joueurs qui ce reconnaitrons dans ce post et moi même prenions à nouveau du plaisir a jouer à votre jeu.

CORDIALEMENT un joueur déçu
"
Vinc3ntVal3ntin wrote:
Et pour les joueurs console quelque chose de prévu ? car jouer avec 1 IPS des qu'il y a plus de 4 mobs sur l'écran cela devient compliqué. il n'y a pas de plaisir a jouer à votre jeu dans des conditions pareil.

Es qu'il y a quelqu'un chez vous qui c'est dit: <et si j'achète une console et que j'essaye le jeu pour voir ce que cela donne>

mais pour la plupart ils ne font pas de map juice ( full délirium, avec précurseurs, brèches et monolithes).

Alors oui votre jeu peut-être a peu prés stable avec un ou 2 build (ex glad lacérate), GENIAL faire un build que l'on ne veut pas jouer ou déjà joué.

J'ai déjà fait un retour à votre service support qui m'a envoyé un mail pré-fait en stipulant nia nia faut nous dire à qu'elle heure sur qu'elle map ETC.... mais mince c'est tout le temps.... Et je parle pas si vous mettez des MTX alors la c'est l'apothéose. Sur ce point je tiens à dire que vous vendez des MTX qui rendent le jeu encore moins jouable et j'ai le sentiment que c'est limite une arnaque car nous ne pouvons même pas les utiliser. Essayer votre jeu sur console c'est pas compliqué, ne l'essayer pas avec un émulateur sur un PC over booster qui bien loin de la puissance des consoles.

Cette saison j'ai juste fait les 36 défis et stopper la saison alors que normalement je ne joue à aucun autre jeu.

C'est pour cette raison que cette saison je n'ai pas mis un seul centime dans votre jeu car il ne mérite pas d'investir et de vous supporter.

En espérant que les problèmes ne soit plus présent pour la prochaine saison. Et que les joueurs qui ce reconnaitrons dans ce post et moi même prenions à nouveau du plaisir a jouer à votre jeu.

Dude...this is English forum. Switch to your own language by using the link on the top right. If there is no option for your own language, please use English

"
neohongkong wrote:
"
Vinc3ntVal3ntin wrote:

Dude...this is English forum. Switch to your own language by using the link on the top right. If there is no option for your own language, please use English

Instead of being rude, how about using a translator, to get a rough idea what is going on.

Translation curtesy of Deepl:

Vinc3ntVal3ntin wrote:
And for the console players something is planned? because playing with 1 IPS as soon as there are more than 4 mobs on the screen it becomes complicated. there is no fun to play your game in such conditions.

Is there someone in your company who said: "What if I buy a console and try the game to see what it's like?

You probably wouldn't have left a game in that condition.

I know that many will say: nia nia me its not lag

but for the most part they don't make map juice (full delirium, with precursors, breaches and monoliths).

So yes your game can be pretty stable with one or 2 builds (ex glad lacérate), GENIAL make a build that you do not want to play or already played.

If you can't fix this problem, remove 99% of the builds in your game.

I already made a return to your support service which sent me a pre-made mail by stipulating nia nia must tell us at what time on what map ETC.... but damn it is all the time.... And I'm not talking about if you put MTX then this is the apotheosis. On this point I want to say that you sell MTX that make the game even less playable and I feel that it's almost a scam because we can't even use them. Try your game on a console it's not complicated, don't try it with an emulator on a PC over booster which is far from the power of the consoles.

This season I just did the 36 challenges and stopped the season when I normally don't play any other game.

That's why this season I didn't put a single cent in your game because it's not worth investing and supporting you.

Hoping that the problems will not be present for the next season. And that the players who recognize themselves in this post and myself take again pleasure to play your game.

Sincerely a disappointed player

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Valandhir. This patch it not quite related to console anyway

"
GKPlight wrote:
"
YouTwoKaY wrote:
I dont believe it until I see it.

You guys talked alot about improvements in the past.

don't expect major change. it is small improvement.
like they were also other small improvement in the past.

Instead of small improvements I experienced big performance decreases in nearly every single gfx-setting-scenario on an absolte beast computer...

I expect nothing good if they talk about improvements anymore

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info